Karolija.lt                       

  
 
Mano duomenys  |  Prekių krepšelis  |  Vykdyti užsakymą   
  Pradžia » Katalogas » Pristatymas ir grąžinimas
Prekių grupės
Spalvos
Kas naujo? plačiau
DK086 - 6x9 mm rožinės sp. kepurėlė, 1 vnt.
DK086 - 6x9 mm rožinės sp. kepurėlė, 1 vnt.
0,02Eur
Informacija
Pristatymas ir grąžinimas
Duomenų apsauga
Naudojimosi taisyklės
Kontaktai
Pristatymas Pristatymas

Užsakytos prekės bus siunčiamos kaip registruota pašto korespondencijos siunta. Ją pristato Lietuvos paštas visoje Lietuvoje. Pristatymo terminas 4-6 darbo dienos po informacijos apie apmokėjimą gavimo. Detaliau skaitykite skyrelyje "Naudojimosi taisyklės".

Šiuo metu perkant už 15 Eur ir daugiau prekes pristatome nemokamai! Perkantiems už mažesnę sumą taikomas 1,7 Eur minimalaus užsakymo mokestis.

Nuolaida pašto paslaugoms užsakymo metu bus pritaikyta automatiškai.


Prekių garantija

Pagrindinės prekių savybės yra nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme. Garantija suteikiama prekės detalėms arba jų grupei, esant netinkamos kokybės žaliavai arba kai prekė dėl defekto neatlieka savo funkcijos, tik negarantuojame karoliukų idealaus spalvinio atitikimo.

Defektuotos ar netinkamos naudojimui prekės bus pakeičiamos į geras arba grąžinami pinigai. Brokuotų prekių keitimas atliekamas naudojantis Lietuvos Pašto paslaugomis. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos bei grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.

Garantija netaikoma besidėvinčioms dalims, sugadintoms dėl netinkamo naudojimo, sugadintoms siuntimo metu prekėms dėl netinkamo tarnybų darbo.

Pardavėjas neatsako už tai, kad prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

Prekių grąžinimo taisyklės ir sąlygos Pristatymas

Prieš grąžindami prekes atidžiai susipažinkite sugrąžinimo sąlygomis.

Prekė laikoma brokuota, kai yra mechaniškai pažeista transportuojant ar gaminant. Prekė nelaikoma brokuota, kai ji yra rankų darbo ir neakivaizdžiai skiriasi tos pačios rūšies prekės forma, spalva, dydis.

I. Grąžinimas kai prekė yra brokuota.

  1. Pirkėjas pastebėjęs, kad prekė yra brokuota, bet ne vėliau kaip 20 dienų po prekės išsiuntimo iš pardavėjo pirkėjui, turi registruotu paštu išsiųsti brokuotą prekę pardavėjui adresu: Jurgita Skučaitė, Pašilaičių 20-38, Vilnius 06112, Lietuva
  2. Prekė turi būti siunčiama supakuota į specialiai smulkioms siuntoms skirtą voką su paminkštinimu.
  3. Pirkėjas turi raštu parašyti laisvos formos prašymą (siųsti el. paštu – „info@karolija.lt“ arba pridėti prie grąžinamos prekės), kuriame pasirinktu kompensavimo formą:
    (i) pakeisti brokuotą prekę į naują ir nemokamai nusiųsti pirkėjui;
    (ii) kito pirkimo metu gauti piniginę nuolaidą, kuri būtų lygi brokuotos prekės vertei įtraukiant naujo užsakymo siuntimo vertę (nemokamas naujo užsakymo siuntimas).
  4. Pirkėjas grąžinimo prašyme turi nurodyti, kada pirko prekę ir koks buvo užsakymo numeris.
  5. Jei pirkėjas grąžindamas prekę nesilaikys visų aukščiau išdėstytų sąlygų, "Karolija" pasilieka teisę nekeisti ir nekompensuoti už grąžinamas prekes.
  6. Įstatymai leidžia pirkėjui reikalauti grąžinti pinigus už brokuotas prekes.

 

II.Grąžinimas kai prekė nepatiko.

  1. Pirkėjas, supratęs, kad jam nepatinka prekės spalva, forma, dydis, konsistencija, bet ne vėliau kaip 10 dienų po prekės išsiuntimo iš pardavėjo pirkėjui, gali registruotu paštu savo lėšomis išsiųsti nepatikusią prekę pardavėjui aukščiau paminėtu adresu.
  2. Prekė turi būti siunčiama supakuota į specialiai smulkioms siuntoms skirtą voką su paminkštinimu. Prekė neturi laisvai judėti savo įpakavime. Trapios lengvai pažeidžiamos prekės turi būti papildomai apsaugotos nuo smūgių ir trinties.
  3. Pirkėjas turi raštu parašyti laisvos formos prašymą (siųsti el. paštu – „info@karolija.lt“ arba pridėti prie grąžinamos prekės), kuriame paminėtų, kad prekė yra grąžinama, nes nepatiko ir paprašytų sekančio pirkimo metu gauti piniginę nuolaidą, kuri būtų lygi nepatikusios prekės vertei (naujo užsakymo siuntimo išlaidos nekompensuojamos).
  4. Pirkėjas prašyme turi nurodyti, kada pirko prekę ir koks buvo užsakymo numeris.
  5. Nepatikusi prekė yra grąžinama kartu su visomis tos pačios rūšies prekėmis, pavyzdžiui: tarkim pirkėjui nepatiko 2mm aukso sp. karoliukas, o užsakymo metu pirkėjas pirko 10 tokių karoliukų, tokiu atveju pirkėjas privalo siųsti grąžinimui visus 10 karoliukų, t.y. visą užsakymo metu nupirktos pozicijos kiekį.
  6. Jei pirkėjas grąžindamas nepatikusią prekę nesilaikys visų aukščiau išdėstytų nepatikusių prekių grąžinimo sąlygų, "Karolija" nepriims grąžinamų prekių keitimui ar kompensavimui. Išsiųs nepriimtas prekes pirkėjui, bet tik tada kai pirkėjas apmokės už nepriimtų prekių siuntimą.
  7. Įstatymai mūsų neįpareigoja grąžinti pinigus už nepatikusius perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus bei jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą - 71.00, išskyrus 71.17)


Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.


Mūsų miestas:
Vilnius

Sąskaitos apmokėjimams:
UAB „Paysera LT“ – LT81 3500 0100 0102 6290

Telefono nr.:
+37067361306

El. paštas:
info@karolija.lt


Prekių krepšelis plačiau
...yra tuščias
Akcijos plačiau
N025 - 8x11 mm rožinis neono karoliukas, 1 vnt.
N025 - 8x11 mm rožinis neono karoliukas, 1 vnt.
0,11Eur
0,05Eur
Atsiliepimai plačiau
DI005 - 2,5x4,5 mm nikelio sp. intarpas, 1 vnt.
Labai geri mazyciai itarpai, graziai atrodo darant verinius. ..
5 iš 5 žvaigždučių!
Reklama
Mitologija.lt

Copyright © 2009 Karolija